Witaj Nieznajomy!
|
temat: Konwersja Jednostek komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
Mroczny Łowca |
Jeśli pytanie już padło, a odpowiedź została podana - przepraszam, jednak na tą chwilę nie mam tyle wolnego czasu, żeby przejrzec forum w całości. Chodzi mi natomiast o konwersję jednostek z HV do 2d. Jest to możliwe? |
Acid Dragon |
W teorii. W praktyce sobie tego nie wyobrażam. W teorii należałoby jakoś wyciągnąć model 3D z HV, nałożyć na niego tekstury znajdujące się w oddzielnych plikach i w jakimś programie 3D takiemu modelowi robić "zdjęcia" w różnych fazach animacji (tudzież ustawić robienie owych zdjęć automatycznie przy zaprogramowanej animacji). Jednak fantazjuję nieco, gdyż nieco wątpię, aby modele 3D używane w H5 dało się przetłumaczyć na jakiś obsługiwany przez programy graficzne 3D format. Mogę się jednak mylić. |
Mroczny Łowca |
Dziękuję za odpowiedź. Co do wyciągania modeli, to nie zaszkodzi chyba spróbowac. Póki się o wszystkim nie przekonam, pozostanę optymistą. :) EDIT: A czy program Heroes V Advanced GameMechanics Modifier byłby w stanie coś pomóc? (Pytam, bo nie mam dostępu do samej gry na chwilę obecną) |
Acid Dragon |
Sądzę, że nie. To program stworzony głównie z myślą o modyfikacji parametrów i tworzeniu modów, a nie o zabawie z grafikami 3D. Jednakże program znam tylko "z widzenia", a nie własnego doświadczenia. |
AmiDaDeer |
Acid Dragon: Jednak fantazjuję nieco, gdyż nieco wątpię, aby modele 3D używane w H5 dało się przetłumaczyć na jakiś obsługiwany przez programy graficzne 3D format. To chyba dowód na to, że coś takiego jest możliwe? |
Jeddite |
A czy można zmienić defy na format jednostek z HV??? |
AmiDaDeer |
... To tak jakbyś próbował zamienić rysunek w Paincie na trójwymiarowy model. :P |
Acid Dragon |
Nie, nie można. Można jedynie stworzyć od zera coś, co będzie przypominało jednostkę z H3, ale pliki def niewiele tu pomogą. |
temat: Konwersja Jednostek | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel