Witaj Nieznajomy!
|
temat: Pomoc przy składaniu decków komnata: Baszta Czempionów (Duel of Champions) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
Vanisz |
Witajcie, mam pewien problem. Otóż od pewnego czasu utrzymuję się na 501elo i nie mogę nic wygrać. Mam do dyspozycji sporo kart i chciałbym Was prosić, abyście pomogli mi złożyć jakąś dobrą talię. Do tej pory grałem tylko Przystanią i w dalszym ciągu mógłbym kontynuować grę tą frakcją. Problem w tym, że nie umiem dobrać tych 50 kart, aby dawały jak najlepszy efekt. Podam listę wszystkich moich kart (niektórych mam więcej niż 4, ale nie ma sensu podawać powyżej limitu). Najbardziej chciałbym posiadać grywalne talie z każdej Francji. Heroes Haven Siegfried, Champion of Faith Cassandra, Seeker of Light Jezziel, Invoker of Hope Inferno Garant, Seeker of Discord Necropolis Fleshbane, Champion of the Misshapen Stronghold Kat, Seeker of Freedom Kelthor, Lord of Fury Crag Hack Events 5 Week of Knowledge 5 Week of Dead 5 Celebrations 2 Market of Shadows 1 Week of Mercenaries 5 Day of Fortune 4 Week of Weaponsmiths 5 Month of the Dancing Flames Creatures Inferno 3 Maniac 4 Hell Hound 4 Succubus 4 Breeder 2 Demented 3 Tormentor 4 Juggernaut 1 Cerberus 2 Pit Fiend 3 Lilim 1 Ravager 1 Chaos Imp 1 Lacerator 1 Doombringer 3 Pit Lord Haven 4 Imperial Sentinel 4 Imperial Crossbowman 4 Tithe Collector 4 Devoted Sister 4 Loyal Griffin 1 Holy Praetorian 3 Expert Marksman 3 Elite Squire 4 Radiant Glory 4 Sun Rider 4 Warrior Seraph 1 Vestal 1 Imperial Griffin 3 Blazing Glory 1 Sun Crusader Necropolis 2 Skeleton Spearman 4 Wretched Ghoul 2 Neophyte Lich 4 Plague Skeleton 4 Lamasu 2 Vampire Knight 1 Ravenous Ghoul 4 plague Zombie 2 Fate Spinner 1 Vengeful Spectre 1 Archlich 1 Atropos, Weaver of the Dead 2 Fate Weaver 1 Ghost Dragon Stronghold 4 Ranaar Mauler 4 Goblin Scout 4 Ranaar Harpy 4 Goblin Hunter 4 Centaur Archer 4 Dreamwalker 1 Jaguar Warrior 4 Cyclops Brawler 2 Crusher 3 Striking Fury 4 Tainted Orc 4 Centaur Marauder 1 Dreamreaver 3 Enraged Cyclops 1 Wyvern Rider Neutral 3 Pao Hunter 4 Rogue Mercenary 2 Dark Assassin 4 Helexian Librarian 4 Wild Griffin 4 Sea Elf Archer 4 Pao Deathseeker 4 Lesser Air Elemental 4 Lesser Fire Elemental 2 Lesser Earth Elemental 1 Angry Wyvern Spells Fire 2 Fire Bolt 3 Fire Trap 4 Fire Shield 2 Inner Fire 1 Frenzy 3 Fireball 1 Immolation Air 4 Windshield 3 Stormwind 3 Fog Veil 2 Chain Lightning 4 Lightning Bolt 4 Cyclone Water 2 Eternal Winter 2 Ice Wall 1 Refreshing Spring 2 Frozen Ground 2 Ice Spikes 2 Geyser Earth 4 Rock Wall 3 Regeneration 4 Venomous Touch 1 Stone Skin 4 Stone Shield Dark 4 Purge 3 Agony 2 Vampiric Embrace 3 Weakness 1 Death Seal 1 Shadow Image 1 Puppet Master Light 4 Heal 3 Sunburst 4 Bless 1 Martyr 2 Word of Light 1 Resurrection 1 Divine Intervention Primal 3 Dispel Magic 3 Slow 2 Soul Syphon 1 Teleport 1 Arcane Ward Fortunes Haven 4 Dwarven Smith 1 Fountain of Youth 2 Tax Office 4 Fortified Outpost 4 River of Gems Inferno 3 Altar of Destruction 3 Twist of Fate 2 Pit of Hate 4 Chaos Rift Necropolis 4 Shantiri Ruins 2 Asha Uses All 1 No Rest for the Wicked 4 Mass Grave 4 Graveyard 2 Altar of Eternal Servitude Stronghold 4 Sacrificial Altar 4 Blood Shaman Hut 4 Orc Camp 3 Blood Pool 4 Arena 1 The Last Stand Neutral 4 Ambush Spot 4 Gold Pile 4 Dragon Vein 1 Weapon Supplies 4 Cartographer 4 Rally Flag 2 Broken Bidge 4 Campfire 3 Observatory 2 Crystal of Revelation 4 Stone of Enlightenment 1 Wasteland |
Acid Dragon |
Whoa. Jakoś wątpię, żeby komuś się chciało przebrnąć przez tą listę i proponować Ci jakieś konkretne talie. Natomiast z tego co zauważyłem najlepiej jest talii nadać jakiś charakter. Podam Ci kilka przykładów efektywnych talii, z jakimi się spotkałem: 1. Nekropolia - talia "zatruwacza". Zapominamy o jednostkach bez żadnych umiejętności (zwłaszcza zwykłych szkieletach i ghulach) i do talii pakujemy tylko jednostki zatruwające (plus ewentualnie jakieś wampiry lub jednostki niematerialne - przynajmniej wytrzymają jakiś atak). Do tego koniecznie bohaterka Ariana oraz zaklęcia wyłącznie negatywne dla przeciwnika (zapominamy o wszelkich kartach przywracających coś z cmentarza, etc.). W ten sposób można po kilku turach efektywnie pozbyć się początkowej armii wroga. 2. Twierdza - talia szału i odporności na magię. Zapominamy o czarach niemal w ogóle, za to kilka łutów szczęścia może się przydać. Jednostek dużo, ale przede wszystkim te z szałem. Dodatkowo w pierwszym szeregu można też poustawiać dużo mięsa armatniego, które przeciwnik będzie musiał i tak zatłuc. Jeśli jednostka ma aktywny szał i w dodatku odporność na magię (jeździec wiwerny), to staje się bardzo trudnym przeciwnikiem. 3. Twierdza - talia magiczna Kilka razy spotkałem się też z talią magiczną twierdzy. I nic dziwnego - dostęp do magii powietrza i ziemii, a więc dwóch niszczycielskich magii, może sprawić, że da się posprzątać pole bitwy samymi czarami. Do tego kilka wytrzymałych cyklopów i powinno wystarczyć... o ile przeciwnik nie ma zbyt wielu jednostek z regeneracją. 4. Przystań - defensywa w ofensywie Tu przydałby się bohater Brightblade oraz sporo jednostek naziemnych. Ustawiając obok siebie na środku pretorianina i giermka (oboje otrzymają od bohatera +1 HP) już na starcie otrzymujemy bardzo dobrą ścianę przeciw jednostkom zarówno naziemnym, jak i strzelającym, która pozwoli nam przetrwać początkowe tury bez strat i rozstawić armię. Mimo zacofania magicznego Brightblade'a moim zdaniem jednak po pewnym czasie warto też zainwestować w magię światła - chociażby dla błogosławieństwa. 5. Inferno - w sumie cokolwiek :P W przypadku inferno wydaje mi się, że wystarczy po prostu unikać jednostek, które same siebie zranią wybuchem obszarowym. Poza tym zarówno czary, jak i jednostki bywają zabójcze. Z reguły wystarcza bardzo prosta taktyka - każdy z graczy wystawia po jednym stworze, gracz inferno zagrywa Ognisty Pocisk, pozbywa się stwora przeciwnika i wystawia jeszcze jednego swojego. Już jest 2:0 dla inferno. Jeśli to nie zadziała, powtórzyć manewr z ognistym pociskiem w następnej turze :P. Raz spotkałem się z graczem Inferno, który próbował wygrać dzięki strategii "rush" - dużo maniaków i niskopoziomowych stworów. Taktyka ta jednak rozbija się o Przystań z pretorianami i regeneracją. Osobiście nie korzystam z własnych rad ;P. W rezultacie oscyluję obecnie w okolicach poziomu 600. Gram Kasandrą oraz wszystkimi typami kart (wyrzuciłem tylko te naprawdę bezużyteczne, na przykład: zwykłych kuszników). Więc jak się ręka dobra trafi do jakiejś strategii, to wygram, a jak trafi się ręka samych łutów szczęścia, to nie mam szans :P. Dlaczego tak? A bo nie lubię grać tylko w jednym stylu i ciągle go doskonalić. Wolę różnorodność od monotonii ;) - nawet jeśli to oznacza, że przegram w 45% przypadków. |
madridista_PL_ |
Witam! Macie jakieś rady odnośnie tego decka: http://www.mmdoc.net/show_deck/2008/ Wiem, że jest on za duży, więc poradźcie czego się pozbyć. Na jakie karty warto jeszcze polować i do niego włożyć? |
Dark Dragon |
Dispella, Ogarów, Zbirów, Gryfów, Żywiołaków... Zależy na czym chcesz opierać talię. Jeśli nie masz więcej kart o swobodnym ataku to polecałbym też pozbyć się Pit Fienda. |
DawidKarol |
Witam. Gram w Doc od 3 dni. Posiadam 7 lvl i 486 punkcików, które mi rosną po wygranej, ale nie wiem co dają. Chyba to do rankingu._Posiadam taki deck http://www.mmdoc.net/show_deck/2255/ - co byście poradzili zmienić? |
Dark Dragon |
Zdecydować się - albo wysokopoziomowe łuty szczęścia albo wysokopoziomowe zaklęcia. Jeśli będą to łuty szczęścia to usunąć Matkę Roju. |
DawidKarol |
Wysoko poziomowe czyli ile muszą maksymalnie kosztować? (Wybacz, że nawet podstaw nie znam) |
Hayven |
Wysokopoziomowe, czyli wysokopoziomowe :P Generalnie powyżej granicy 1-2 tur potrzebnych do zdobycia określonego poziomu magii/przeznaczenia :P |
PaayJer |
Co wy na to? http://www.mmdoc.net/show_deck/2264/ Niestety nie miałem dużo szczęścia i nie dysponuję czarcim lordem, czy władcą otchłani. Mam Armagedon, Spopielenie, oraz bohatera Kaal-Azarra i dobre zaklęcia ciemności do niego. Co myślicie? |
lukap |
Witam, czy pomoglby mi ktos to odchudzic?? http://www.mmdoc.net/show_deck/2375/ |
Azon |
lukap, zobaczmy. Na początek pozbądź się Tkaczek Losu (ewentualnie zostaw sobie 1) - skoro masz 2 arcylisze to 4-surowcowych jednostek ci starczy. I tak żaden dobry gracz nie pozwoli się trafić infekcją - już będzie wolał poświęcić 2 HP swojego bohatera. Masz też zdecydowanie za dużo Zgnilych Lamasu. Duchy też możesz wywalić a na ich miejsce wziąć 1-poziomowe ghule, bezcielesność przy 2 pkt życia nie ma znaczenia a przynajmniej w jednej turze wyrzucisz więcej stworzeń. Nigdy tez nie uważałem tego łucznika za dobrą jednostkę, ale czasami 3 pkt ataku się przydadzą, wiec możesz ją zostawić. Wywerny ci się przydają? Jeśli nie do także je odłóż - już zgniłe lamusu są lepsze a tyle samo kosztują. Czary wyglądają ok, ale czy warto podnosić magie do 6 poziomu tylko dla jednego zaklęcia? Zastanów się nad tym Fortuny też w porządku. |
Hayven |
Co jest wyznacznikiem tego, że gracz DoC zaczyna myśleć? To, że wyrzuca ze swojego decka Łowców z Pao i parę innych raczej nieprzydatnych neutrali. Do tego, pozbywa się Kościanych Oszczepników, Piekielnych Ogarów i Imperialnych Kuszników ;D |
Dark Dragon |
@PaayJer Za dużo musi inwestować w rozwój bohatera - ten deck to 6/5/2. Radziłbym na początek wywalić Firestorm (i tak masz tylko 1) i wszystkie stworki o wymaganiu Mocy >4. |
Ciurciuk |
Hej! Zwracam się do Was z małym pytaniem-prośbą. Czy Waszym zdaniem lepiej byłoby dla początkującego decku inferno z Garantem jako bohaterem kupić box z nowego dodatku, czy też ten box za 1000 pieczęci z podstawki? |
Hayven |
Raczej z zestawu podstawowego. Karty z Herolda są raczej dopełnieniem tych już istniejących - i to nie tylko w przypadku Inferno. Mój deck Inferno (którym już notabene nie gram, a grałem tuż przed premierą Herolda i parę dni po niej) składał się w 95% (a może i w 100%, pewności nie mam) z kart z zestawu podstawowego. |
Martfa |
Jak wyżej. Też gram Garantem i jedyna karta spoza podstawowego zestawu to u mnie Piekielny Cerber z pierwszego dodatku, którego z powodzeniem można zastąpić Morskim Elfem z podstawki. |
Karasnik |
Co myślicie o czymś takim? http://www.mmdoc.net/show_deck/5398/ |
Hayven |
Który masz lvl? Bo jak dla mnie, to ten deck prezentuje się bardzo słabo ;) Już nawet nie chce mi się wymieniać, ile rzeczy można by tu zmienić... ;) |
Azon |
Karasnik, bardzo słaby, jednostki i zaklęcia dodane bez ład\u i składu. Masa niepotrzebnych kart jak oczyszczenie (zwłaszcza, że masz dostęp do kosztującego tyle samo rozproszenia), ognista pułapka, piekielny ogar, gryf czy najemny zbir. Wywal też łuty szczęścia podnoszące magię/siłę/przeznaczenie - ich przydatność jest bliska zeru, ten łut szczęścia, przez który przeciwnik wyrzuca wszystkie karty zostaw sobie jeden - to i tak ruch jednorazowy, a jeśli jakiś cudem pojawią ci się dwa w ręce to masz nieco przechlapane. Zamiast tego dodaj więcej pustoszycieli i niezczycieli oraz czarcich lordów, z niskopoziomowych dodaj suskuby i czwartego maniaka. Jeśli już i tak podnosisz przeznaczenie do 2 to równie dobrze możesz zwiększyć do 3 i dodać 4 obozowiska (to takie kart z gratisowymi surowcami). No i zastanów się czy warto dla jednego zaklęcia (pożeracz dusz) podnosić magię do 4. Jeśli tak to dołóż burze ognia i kule ognia. |
Shade |
Zastanawiałem się, do którego tematu najlepiej pasuje mój średniozaawansowany deck na Belias'ie (Inferno), i wydaje mi się, że tu może się przydać: Belias #01 - http://youtu.be/t515mNLpScQ Belias #02 - http://youtu.be/yNfZu7x5Aas Belias #03 - http://youtu.be/N5iJAmm6NjM Belias #04 - http://youtu.be/KWsD0dV6GiE |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Pomoc przy składaniu decków | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel