Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 | |
MCaleb |
Jako, że coraz więcej pojawia się modyfikacji do najnowszej odsłony Heroesów, powstaje ten temat. Zasadniczo nie będziemy podawać listy wszystkich modów, gdyż te rosną w zastraszającym tempie, natomiast kilka naszym zdaniem godnych uwagi zostanie tu wyróżnione. I. Gdzie szukać modów? Obecnie najlepszym miejscem wydaje się odpowiedni dział na Heroes Community. Większość twórców właśnie tam decyduje się opublikować swoje dzieła. II. Mody - dodatki Czyli paczki modów, które tworzą właściwie nowe dodatki do Heroes. Xazardous Skill Wheel - Czyli nic innego jak skill wheel dostępny w grze. Bardzo przydatny. Inne mody autora, które w zamierzeniu mają usprawnić interfejs gry dostępne tutaj Większości jednak nie miałem okazji przetestować, więc nie ręczę za ich jakość. The HOMM5 Role Playing Edition - Duży mod dodający (oprócz wielu innych drobnych modyfikacji) dwie dodatkowe klasy bohaterów dla każdej frakcji. Możemy więc wybierać pomiędzy bohaterami magii, miecza lub klasą hybrydową znajdującą się gdzieś po środku. Dodatkowo zmieniony został rozwój postaci, a wiele umiejętności zmodyfikowano. Po szczegóły zapraszam do obszernej, dołączonej do moda, dokumentacji. Ze swojej strony gorąco polecam! New Creatures Framework - Nowe stworzenia do Heroes 5. Szczegóły i instrukcja instalacji w linku. Serce Ashan - Kolejny duży mod, tym razem w naszym ojczystym języku! Dużo nowości, nie będę ich tutaj wypisywał, gdyż wszystko jest ładnie opisane w powyższym linku. Wiedźmy i Demony Czyli Cytadela z Heroes 3 w piątce. Zastępuje orkową twierdzę. Conflux Mod I kolejna modyfikacja z kraju nad Wisłą (Czyli z Polski, jakby ktoś nie wiedział). Po szczegóły, oraz link do wersji angielskiej, odsyłam do postu Dru na naszym forum. Refuge Town - Jeszcze jedna podmianka Twierdzy. Tym razem miasto w klimatach Krzyżowców, z nową, unikalną zdolnością rasową Legends of the Ancients - zapowiadający się całkiem nieźle zestaw kampanii wprowadzających porzucony przez Ubival świat wykreowany przez JvC do Heroes V.Gotowe są dwa rozdziały, trzeci jest w przygotowaniu, docelowo zaś ma być ich cztery. Featuring: Gauldoth Półmartwy, Ebora, Solmyr (!!!), Alamar (nie, nie nasz ;)), Lord Lysander (!), Malustar, Emilia Nighthaven (!) i - last but not least - Nicolai Ironfist... Mod dostępny w języku angielskim i francuskim. Ghosts of the Past - reklamowane jako "Heroes V WoG". To chyba wystarczy. Kompleksowa robota, aktualnie pierwsze beta-testy (alfa-testy?). Mod nierozwijany od ładnych paru lat. Link (póki działa) zostaje w celach historycznych. III. Patche i programiki Nieoficjalny patch 3.1.1 Poprawia błędy językowe z polskiej wersji Dzikich Hord, zawiera w sobie patch 3.1 Patch 3.1Najnowszy, oficjalny patch do polskiego wydania Dzikich Hord ToE AI patch Nieoficjalny patch znacznie usprawniający sztuczną inteligencję, a przy tym wyraźnie przyśpieszającym tury komputera. Sporo opcji pozwalających dostosować rywali do naszych upodobań i możliwości oraz garść dodatków. Patch ciągle jest rozwijany oraz jest częścią większego projektu zwanego Eternal Essence. Po szczegóły zapraszam na stronę tegoż projektu. Ze swojej strony gorąco polecam! Uwaga! Patch może być niekompatybilny z niektórymi modami! RTMG Zaawansowany generator map losowych do Dzikich Hord. Wspiera stworzenia dodane przez NCF oraz ładnie współdziała z HOMM5 RPE. Polecam! IV. FAQ 1. Jak zainstalować mod? Większość modów dostajemy w postaci pliku z rozszerzeniem *h5u. Pliki te należy umieścić w katalogu UserMODs w głównym katalogu z grą. Pliki z innymi rozszerzeniami lądują zazwyczaj w: *.pak - wrzucamy do folderu Data *.h5m - wrzucamy do folderu Maps (uwaga, większość powstała po wydaniu Hammers of Fate, więc może się gryźć ze starymi wersjami) *.exe - lądują w katalogu bin 2. Jak odinstalować mod? Usuwamy plik z folderu UserMODs. 3. Mod nie działa Sprawdź, czy mod został napisany pod wersję gry, którą posiadasz. Obecnie większość modów wymaga Dzikich Hord w wersji 3.1 4. Gra multiplayer wykrzacza mi się. Albo jeden z graczy nie ma danych modów i trzeba uzgodnić "wersje" gry, albo mod nie był przewidziany pod multiplaya (trzeba go usunąć). 5. Mam pytanie dotyczące modów, znalazłem błędy w tym poście, mama mnie nie kocha - co mam robić?! Zawsze możesz napisać w tym temacie, może uda nam się pomóc |
Alamar |
Dwie ciekawostki: - ubrania dla Panien z Lochu (w trakcie produkcji) - H5 MOD ROR 0.2 - zmienia statystyki i zdolności niektórych stworzeń, zamienia smoki z Sylvan na feniksy, dodaje kilku nowych bohaterów (mod użyteczny jedynie w singleplayer). |
Alamar |
Zalążki Generatora map losowych - to co, Nival już sobie ten pomysł odpuści? ;P |
Dark Dragon |
Moje odczucia co do Modu z Yetim. Mod ten jak wiadomo dodaje nam nową jednostkę (a raczej nakłada teksturę na niedokończoną wersję, którą i tak mamy w grze). PLUSY: - Dodaje avatarek Yetiemu - Dodaje ciało Yetiemu podczas walki - Można z nim sobie powalczyć MINUSY: - Ciało Yetiego nie jest animowane - Nie można zrobić podglądu "biografii" Yetiego (bez moda jest to możliwe)* - Nie można mieć Yetiego w swojej armii (a przynajmniej walczyć nim)* - Nie można go ustalić na mapce (pojedynczego, za to można go dać bohaterowi, do zamku itp.) - Mod jest nie kompatybilny z ver. 2.1 *Jeżeli jednak ktoś by chciał tego spróbować to wywali go do pulpitu i wyłączy grę ____________________________________________________________________________ UWAGA: Wszystkie wyżej wymienione rzeczy działy się tylko i wyłącznie na moim kompie ____________________________________________________________________________ |
Dark Dragon |
Stronka z modami i mapami: http://www.jeuxvideopc.com/downloads/8927-heroes-of-might-magic-v/265-mod/ |
OwnedByRaven |
Czy jest jakis mod na zmiany jednostek w Przystani lub inferno np Paladyn 7 stopien archaniol 6 lub jak można to zrobic za pomoca edycji plikow w grze ? |
Field |
Zamiana Pit Fienda na Ifryta Poza tym sugeruję zajrzeć do linków, ale co do Haven to raczej nie ma takiego moda. |
Sheensherr |
Oto mod, który dodaje enta plagi :) (wymagania: patch 2.1 - czyli HoF) |
Alamar |
Kilka ciekawszych (wg. mnie) modów: - No Shader - (mógłby ktoś to przetestować?) czyli wyłączenie shaderów (cokolwiek to jest :P)i dzięki temu możliwość (teoretyczna) odpalenia HV na słabszych kartach graficznych - Academy Heroes - indywidualne wyglądy bohaterów Akademii - Necro Heroes - j.w. tylko dla trupów - Haven Heroes - j.w. tylko dla rycerzy - Female Dungeon Heroes - zamienia bohaterki Lochów na rożne wariancje Ylayi (czy jak jej tam było), działa bardzo dobrze (sprawdzałem u siebie i nie było żadnych problemów, nie wymaga Kuźni) - Ubranie dla Panien z Lochu - dodaje kolczugi jednostkom z drugiego poziomu, bo się jeszcze biedactwa przeziębią ;) - działa bez zarzutu z najnowszymi wersjami gry - Unlock all Heroes at HoF - (nie wiem czy działa) odblokowuje wszystkich (no prawie) bohaterów na mapach single i multiplayer (w tym tych z kampanii) Instalacja modów standardowa - rozpakować plik (jeśli jest spakowany np. rar lub zip), wgrać do folderu Maps i ewentualnie zmienić rozszerzenia z *.pak na *.h5m |
Agrael |
Nie wiem czy to jest dobry temat do wypowiedzenia, się na ten temat w owym temacie, ale napisze. Mój problem jest tematyki takiej(i owakiej): Chodzi otóż o program Heroes V Advanced GameMechanics Modifier(czy jakoś tak) W każdym razie H5 AGMM. Mój problem jest otóż taki, gdzie są te pliki co mogę je modyfikować? Znalazłem kilka, ale statystyki nie chciały mi się zmieniać(to były potwory z Haven), a mod też nie chciał się utworzyć zaradzcie coś!!! Może ma ktoś do tego jakiś poradnik, albo zna się dobrze na tym programie? Ja jestem tylko szpiegiem demonów to mnie chyba przerasta, bo z kompów to korzystam tylko na ziemii w piekle nie ma takich wygód... Pomóżcie.Stop.Please.Stop.W miarę szybko.Stop.Zapłacę.Stop.Ale nie w naturze.Stop. |
DArkon |
Agrael, Zerknij tu. |
Dark Dragon |
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć ["po polskiemu"] jak zrobić nową jednostkę ? |
Ptakuba |
Do H5? Wątpię żeby nawet myszczunio Slava potrafił. Jak ci się uda to jesteś... eee... dobry. |
Field |
Spakować i zmienić rozszerzenie na *.h5m, a potem do folderu maps. |
Field |
WinRarem na przykład... :/ |
Olorin |
Jako, że TotE zbliża się wielkimi krokami (nie licząc częstych przerw w podróży), postanowiłem odświeżyć sobie V część Herosów. I tu pojawił się problem. Elrath, gdzie byla ich kopalnia, dotknął kataklizm a na w innych miejscach nie mogę znaleźć tego czego bym potrzebował. Czyżbym padl ofiarą zaklęcia oślepienie ?:| Wdzięczny byłbym za zdjęcie ze mnie tej nie mocy. Najbardziej poszukiwane przeze mnie modyfikacje to: - mod zwiększający doświadczenie za walki - skeelwheel_in_game HOF2.1 - ulepszony (mozliwosc podgladu przy zdobywaniu levelu) - preferowana wersja pl, ale moze byc tez eng. Ktoś może wie, w jaka jest formuła obliczania wartosci 'Power', którą ma każde stworzenie? Szukałem lecz niestety nie znalazłem, a wiedza ta przydała by się do pewnej modyfikacji, która wpadła mi do głowy podczas przeglądania plików gry. Jak mawiał towarzysz Gierek: Pomożecie? |
Alamar |
Cytat: Jeśli czegoś ni pokręciłem, to ten mod od wersji 1.3 nie działa.- mod zwiększający doświadczenie za walki Cytat: Zobacz na oficjalnej stronie CDP o HV w dziale download.- skeelwheel_in_game HOF2.1 - ulepszony (mozliwosc podgladu przy zdobywaniu levelu) - preferowana wersja pl, ale moze byc tez eng. Aha, do ToE też już jest taki mod (na razie po angielsku). EDIT: Cytat: Trzeba by wspomnieć o zmianach w ToE - *.h5u i UserMods/Campaigns.1. Jak zainstalować mod? Post do późniejszego usunięcia. |
DArkon |
Dla tych co podoba się system kampanii w Heroes 3 i 4, działa z Dzikimi Hordami wersja 3.0 Chodzi o wybór kampanii tak jak w Heroes 3 i 4 było, w 2 i 1 też chyba, że nie musisz włączać osobnej wersji by zagrać w Kampanie, tylko tak jak powinno być. |
DArkon |
Alamar Ja co do Skill Wheela, jest już wersja 3.0.2 już nie beta, lepiej zapodaj tą wersję moda. A tu macie linka no wyższej wersji, do Dzikich Hord Naturalnie. :P literówka, dzięki MCaleb :) |
Alamar |
New creatures framwork - czyli strona z projektem i downloadem modyfikacji pozwalającej na dodawanie jednostek do gry (a nie podmianę już istniejących na nowe). Tak, żeby się nie zapodziało. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 |
temat: [przyłatany] Modyfikacje do Heroes V | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel