Witaj Nieznajomy!
|
temat: specjalności bohaterów komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 | |
Acid Dragon |
Ma ktoś pomysł na jakąś oryginalną nową specjalność? bo mi chwilowo się skończyły :P. zwłaszcza gdy o bohaterów magicznych chodzi... |
Alamar |
- chłopi :) - antymagia? - armageddon (działanie podobne do Ostrza - wprawdzie byłaby to znaczna przesada, ale co tam...) - coś z fireballem, inferno lub innym czarem ognia, bo na chwilę obecną te czary zadają zbyt małe obrażenia - Miny! (tak, nudziło mi się - dzik dotrwał do trzeciej miny ;P) |
Acid Dragon |
sweet :P a jak sobie wyobrażasz specjalizację w antymagii? |
Alamar |
jak resztę - rzucanie tego zaklęcia na losowa jednostkę (może być zarówno zaletą jak i wadą) plus (dopisane później) możliwość rzucania pozytywnych czarów (np. poziom 1-14 bohatera - czary 1 poziomu) - jeszcze pole siłowe - losowe rzucanie i (jeśli się da to wykonać) zwiększenie czasu trwania czaru - antyżywioły - czyli to, co mają ulepszone żywiołaki (odporność na czary danego żywiołu oraz/lub masówka) - skoro są miny, to można i quicksand podobnie ulepszyć |
Acid Dragon |
jak resztę? hmmm... chyba myślisz o hero specialization boost... na chwilę obecną tego skryptu nie udało mi się uczynić kompatybilnym z NU. Anyway, rzucanie owego zaklęcia losowo jest tylko DODATKIEM do specjalizacji. poza tym rzucanie losowo antymagii czy pola siłowego faktycznie może być tak samo pożyteczne i szkodliwe i to zarówno dla gracza, jak i dla wroga. Specjalizacje jednak dawały jakiś bonus, a nie jedynie sprawiały, że pole bitwy staje się bardziej ... "dziwaczne" :P. Zobaczę, co da się zrobić z minami... |
Altair |
Propozycje specjalności: Wieże miejskie - Bonus ustawiamy tak jak dla stworzeń ;) Katapulta - dodatkowy strzał. Ruda i drewno - codziennie 1 jednostka drewna i rudy Mithril - codziennie 1 sztabka. Edit: Miny są całkiem przydatne. Szczególnie podczas obrony w Fortecy. Jeszcze lepiej gdyby się wtedy regenerowały. ;) |
Acid Dragon |
myślałem o specjalności w wieżyczkach miasta, ale nie dotarłem do żadnego polecenia ERM, które toto by kontrolowało... a sztabka mithrilu dziennie? aby nie przegięcie toto? katapulta... hmmm..... |
Tilogour |
"Pamięć" - na oddzieły tego bohatera nie działa zaklęcie zapomnianie "Spojrzenie bazyliszka" - losowo wybrana jednostka ma 15% szansy na zamienienie w kamieć jednostki wroga "Męstwo" - Na jednostki tego bohatera nie działa zdolność "strach'[którą mają np.Lazurowe smoki] |
Nemomon |
Duchy - specjalizacja w Duchach Sojusz - nie masz kar z powodu mieszania jednostek z różnych typów miast Magia - rozpoczynasz grę ze wszystkimi czterema rodzajami magii |
Trang Oul |
Paladyn: +15% obrażeń zadawanych Kreeganom Inkwizytor: +15% obrażen zadawanych nieumarłym Heretyk: +30% obrażeń zadawanych "świętym" jednostkom (krzyżowcy, mnisi, aniołowie) Pogromca: zaklęcie albo po prostu więcej obrażeń jednostkom ≥7 poziomu. |
Seener |
-Częściowa regeneracja otrzymanych obrażeń u każdej jednostki (np 25% całego hp) -Blokada niekorzystnego dla siebie zaklęcia -Wskrzeszanie pewnego procentu wojska po bitwie (wiem, że umiejętność namiot medyka też tak ma, jeśli się ustawi) -Możliwość rekrutacji wojska z jednej populacji z jednego wybranego zamku raz na tydzień bezpośrednio w bohaterze, przy czym np płaci się 110% normalnej wartości stworzeń. -procentowa szansa na iluzję -budowanie zamku na gołej ziemi, oczywiście za odpowiednią ilość złota i zasobów :P |
Rabican |
Cytat: Można by zrobić analogiczną specjalizację Strach, ale to byłby chyba munchkinizm."Męstwo" - Na jednostki tego bohatera nie działa zdolność "strach' Cytat: Munchkin, munchkin! Zabić munchkina! :OMagia - rozpoczynasz grę ze wszystkimi czterema rodzajami magii Cytat: Jest już. Ma to bodajże Coronius z Rampartu.Pogromca: zaklęcie Cytat: Raz, że to niewykonalne, dwa, że przegięte. To jak z 10 Hatchery w Starcrafcie...budowanie zamku na gołej ziemi, oczywiście za odpowiednią ilość złota i zasobów :P Pozdrawiam serdecznie. Rabi the Can, Probably The Gayest Leechy Lich In The Universe |
Nemomon |
Cytat: Cytat: Magia - rozpoczynasz grę ze wszystkimi czterema rodzajami magii Munchkin, munchkin! Zabić munchkina! :O Tak się składa, że ten pomysł najmniej posądzałbym o munchkinizm. Za to moje dwa wyżej już tak ;P |
Acid Dragon |
Akurat to jest raz, że niezbyt logiczne, dwa, że stanowczo przegięte. Niektórzy gracze uważają, że zaczynanie z JEDNĄ szkołą magii to już za dużo. Poza tym każdy bohater ma dwa poziomy w umiejętnościach drugorzędowych na starcie. Generalnie mam nadzieję, że zdajecie sobie sprawę, że większość tych specjalności jest niemożliwych do wykonania? (lub są przegięte) :) |
Alamar |
Cytat: Poza tym każdy bohater ma dwa poziomy w umiejętnościach drugorzędowych na starcie Deemer Skills: Basic Wisdom, Advanced Scouting Uland Skills: Advanced Wisdom, Basic Ballistics Adrienne Skills: Basic Wisdom, Expert Fire Magic |
Nemomon |
Cytat: Akurat to jest raz, że niezbyt logiczne, dwa, że stanowczo przegięte. Niektórzy gracze uważają, że zaczynanie z JEDNĄ szkołą magii to już za dużo. Poza tym każdy bohater ma dwa poziomy w umiejętnościach drugorzędowych na starcie. Ta specjalizacja to też swego rodzaju utrudnienie. Jedna bohaterka (nie pamiętam imienia) rozpoczynała z Magią Ognia na expercie. Minusem tej specjalizacji (przynajmniej dla mnie) jest fakt, że zajmują 4 sloty na umiejętności, które mogły by być wykorzystane na inne. Ja sam posiadam tylko Magię Powietrza i Ziemi a innymi nie zawracam sobie gitary mimo, iż bohatera zawsze robię na maga). |
Acid Dragon |
Alamar: musisz się czepiać, prawda? :P Poza tym Adrienne to wyjątek, który dość łatwo zrozumieć :P. Nemomon: Już nie jedną bitwę stoczono o to, która szkoła magii jest najlepsza, wiec to, co dla CIEBIE jest minusem dla innych z kolei będzie przegiętą premią. Toto globalne i obiektywne powinno być. |
Alamar |
Tak (jeszcze nie przywykłeś?) - i nie czepiać, tylko sprostować niektóre informacje. :P Poza tym, masz dowód na to, że "dwa poziomy w umiejętnościach drugorzędowych na starcie" nie jest żelazną regułą (choć osobiście nie wiem, po co wzmocniono tych dwóch bohaterów powyżej). |
Nemomon |
Co nie zmienia faktu, że zajmują połowę dostępnych slotów na umiejętności (pomijam fakt 10 umiejętności), bez względu już na to, która magia jest lepsza a która gorsza; co zresztą daje duży bonus, ale jest też sporym ograniczeniem. |
Acid Dragon |
Nie jest żadnym ograniczeniem. Ograniczeniem byłoby zapchanie slotów jakimiś sokolimi wzrokami czy zwiadami. Natomiast szkoły magii to obiektywnie jedne z najpotężniejszych umiejętności drugorzędnych. To zbyt duża premia i nie ma mowy, coby to uwzględniać. Wg Twego rozumowania ograniczeniem byłoby zapełnienie od razu wszystkich 8 slotów umiejętnościami, bez względu na ich charakter. A przecież taki bohater byłby swoistym terminatorem (i nie, nie chodzi mi o polskie znaczenie tego słowa :P). |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 |
temat: specjalności bohaterów | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel