Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/mod] Preserve 2.0 komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | |
Andruids |
W .jsonach klas bohatera znajdują się linijki kod: "mapObject" : { "templates" : { "default" : { "animation" : "hota/heroes/mapCaptain" } } }, Jeśli ktoś chce naprawić problem bez ściągania całej hoty, to wystarczy rozpakować zawartość tej paczki do folderu Mods/Preserve/Content/Sprites, albo zmienić problematyczne linijki na: kod: "mapObject" : { "templates" : { "default" : { "animation" : "preserve/mapHeroBard" } } }, albo kod: "mapObject" : { "templates" : { "default" : { "animation" : "preserve/mapHeroGuardian" } } }, (defy bohatera magii i mocy niczym się nie różnią) |
Drwal |
Wielkie dzięki Andruids - miasto oczywiście już działa. |
Kuririn |
Błąd w sztuce, to się nazywa. |
Drwal |
Znalazłem kolejny poważny błąd Preserve. Nie da się wybudować ulepszonego budynku 4 poziomu. Przyczyną jest złe ustawienie wymagań: by wybudować ulepszony 4 poziom, trzeba mięć wybudowany ulepszony 4 poziom. :) |
avatar |
Znalazłem rozwiązanie. Trzeba wyedytować plik town.json (Mods\Preserve\Content\Config\Presrerve\town.json) i znaleźć część { "description" : "Upg. Stonehenge allows to recruit High Druids.", "name" : "Upg. Stonehenge", "cost" : { "crystal" : 5, "gold" : 2500, "ore" : 10 }, "id" : 40, "requires" : [ "allOf", ["mageguild1"], ["dwellingUpgrade4"] ], "upgrades" : "dwelling4" }, Zamiast "dwellingUpgrade4" ja wpisałem "dwellingUpgrade3" - oznacza to, że do wybudowania ulepszonego siedliska czwartego poziomu trzeba mieć oprócz gildii magów pierwszego poziomu także ulepszone siedlisko trzeciego poziomu. Choć można sobie oczywiście wpisać cokolwiek, skoro nie wiadomo co autorzy mieli na myśli. |
zeryss |
Preserve 3.0 dla vcmi? |
avatar |
Not known. But always somebody may make VCMI version (jak Cove). |
Kuririn |
Fajnie rezerwat 3.0, ale to nie jest styl H3! |
avatar |
Ano nie jest, tak samo nie było w wersji 2.0. Choć dla mnie to osobiście mały problem. Gram w tej chwili z VCMI sześcioma nowymi zamkami (jednymi lepiej wykonanymi, drugimi gorzej) i mam z tego kupę radochy obcowania z czymś 'nowym'. I ze wszystkich niedoskonałości VCMI, kwestia stylu nowych zamków jest kwestią bardzo mało ważną. |
krasnolud99 |
I tak nic nie przebije tego, co zrobił Hei-reg dla Rezerwatu. |
mitlandy |
A co on właściwie zrobił dla Rezerwatu? |
Kammer |
Zupełnie inny, odrębny Rezerwat. |
AmiDaDeer |
Przepraszam, ale czy to przypadkiem nie jest offtop? Temat dotyczy Rezerwatu Hei-Rega, a nie Preserve 3.0... |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
temat: [VCMI/mod] Preserve 2.0 | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel