Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przybity] Historia (K)Ashanu komnata: Biblioteka Legend |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
Alaryk |
Ej, uzupełnijcie cały ten kalendarz, strasznie mnie to ciekawi, proszę napiszcie do końca, bo to najfajniejsze jest |
Kastore |
Chronologia Ashanu. |
Thiudana |
Ciekawe . Fajnie pomyślane, ktoś musiał mieć łeb na karku aby coś takiego wymyślić... Cała historia Ashanu jest super ;) Smoki najlepsze . |
AquaInferus |
Nurtuje mnie takie zagadnienie - w Might and Magic IX i chyba w Heroes of Might and Magic IV akcja gry jest osadzona w Axeoth. Jak się ma Axeoth do Ashan? Chodzi mi o to, czy to dwie różne planety (jak np. Ziemia i Mars) czy może Axeoth to raczej jeden z Kontynentów Ashanu, jak Jadame na świecie Enroth. |
Alamar |
Ashan i Axeoth to dwie różne planety. Z Ashanu nie ma żadnego kontaktu ze światami z poprzednich gier o Mocy i Magii. Jest on całkowicie odcięty i rządzi się innymi prawami. Podczas tworzenia H5 Nival chciał uczynić Ashan Axeothem w przyszłości, ale Ubisoft miał inne plany i wymyślił całkowicie inną historię dla tego świata, bez jakiegokolwiek związku z poprzednimi grami. |
Nicolai |
Ogólnie to na linii Ubisoft - Nival było naprawdę wiele spięć, głównie o wizję świata. Bowiem Francuzi nie chcieli kreatywności, oni chcieli wyrobników, którzy wykonają ich zamysł. Dlatego też ostatecznie podziękowali Rosjanom za współpracę. Szkoda, bo na moje po TotE zyskali niezłą wprawę. |
Alchemik |
Cytat: Ogólnie to na linii Ubisoft - Nival było naprawdę wiele spięć, głównie o wizję świata. Bowiem Francuzi nie chcieli kreatywności, oni chcieli wyrobników, którzy wykonają ich zamysł. Dlatego też ostatecznie podziękowali Rosjanom za współpracę. Szkoda, bo na moje po TotE zyskali niezłą wprawę. Cóż, jak dla mnie wizja Nivalu była koszmarem, jeśli chodzi o tę kwestię to był dobry ruch Ubisoftu. |
Nicolai |
Alchemik, nie musisz cytować całego posta. W każdym razie co było koszmarem, wizja Nivalu? Przecież jej nie ujrzeliśmy, fabuła z H5 była dziełem Ubisoftu. Nival chciał czegoś innego i co więcej pracował nad czymś innym, ale w pewnym momencie Francuzi wyrazili sprzeciw i musieli poprawiać, z tego co wiem w Podstawce zmieniono około 80% dialogów. Tak więc zamysłu Rosjan nie zobaczyliśmy w finalnym produkcie, niemniej wydali oni Wersję Reżyserską, w którą niestety jeszcze nie grałem. Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam do zasysania ;) |
Dark Dragon |
Chronologiczny spis gier/scenariuszy: H5, H5:HoF, H5:ToE, H6, H6:SoD, H7, H7:TbF 454 RSS - Samotny Wilk po 467 RSS - Krzyk Wolności 467-480 RSS - H7 kampania Akademii ok. 470 RSS - Elemental Guardians 469-470 RSS - H7 kampania Przystani 472-476 RSS - H7 kampania Twierdzy 504 RSS - Kielich Gromu 505 RSS - Serce Koszmarów 540-550 RSS - prolog H6 Zguba Gryfa 564 RSS - H6 565 RSS - H6 PotSS, H6 DM, Historia Solmyra i Ifryta 566 RSS - Dzień Łez Ognia 568 RSS - Opór ok. 570+ RSS - H7 kampania Sylvanu 570 RSS - DoC - saga Herolda Pustki 575 RSS - MMX, H7 kampania Lochu, 1 mapa 630 RSS - Ruchome Piaski 650 RSS - H6 Odcienie Ciemności 660 RSS - H6 SoD kampania Veina 692 RSS - Krąg Nienawiści 702 RSS - H7 kampania Fortecy, 1 mapa 710 RSS - H7 kampania Fortecy, 2 mapa 711 RSS - H7 kampania Fortecy, 3 mapa 717 RSS - Smoczy Rycerz, Heroes Online 751 RSS - Wyspa na Własność 770-820 RSS - H7 kampania Nekropolii 820 RSS - Podstęp Maahira 823 RSS - Uchodźca 832 RSS - Podróż Miryma 833-835 RSS - H7 kampania Lochu, mapy 2-4 840 RSS - H7 kampania Fortecy, mapy 4-6 843 RSS - Ostatni Lot Sokołów 844 RSS - Obietnica Yeshtar 846 RSS - Wojny drzewne, Krew w Zatoce 847 RSS - Pocałunek Róży 847-848 RSS - Lodowe Demony 848 RSS - Pakt krwi 853 RSS - H7 - finał kampanii 858 RSS - H7:TbF - finał kampanii 930 RSS - Clash of Heroes 951 RSS - Dyplomata, Próba Agraela 952 RSS - Łza dla Ossira 954 RSS - Gorący Pościg 969-970 RSS - H5 970-973 RSS - H5 HoF i H5 ToE 989 RSS - Dark Messiah H5:HoF - wszystkie scenariusze poza Żelaznym Tronem rozgrywają się w roku 970 RSS - po H5 |
Darth Ponda |
Przeczytałem ten temat i: -uno, Alamar nie zmienił Istot bez Twarzy na Bezimiennych (proszę pana, jak tak można? :P); -dos, jak skończę kampanię dla Kammera (jeszcze w tym roku!) to mogę zająć się opisem fabularnym piątki; -tres... nie, to chyba wszystko. |
Kurek |
@Dark Dragon Dobra robota! Czegoś takiego potrzeba nam było! |
strona: 1 - 2 |
temat: [przybity] Historia (K)Ashanu | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel