Witaj Nieznajomy!
|
temat: Sanktuarium komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
Alamar |
Cytat: Raczej chyba Beduinów czy ogólnie koczownicze plemienia arabskie. W każdym razie tak można sądzić, po tym jednym szkicu, jaki ujrzał światło dzienne.a na pustyni spotkamy Orków przypominających ludy afrykańskie Cytat: Akurat nagi pochodzą z mitologii indyjskiej i wyglądają trochę inaczej, zresztą w zależności od wersji mitu.
postanowił nawiązać nie do japońskiego oblicza Nag, a do kambodżańskiego |
Sylath |
Przyznaję Ci rację Alamarze, szkice zdecydowanie przypominają Beduinów. Nie przeglądałem ich od dłuższego czasu i nie wiedzieć dlaczego skojarzyłem Orków z plemionami afrykańskimi. Jeśli zaś chodzi o same Nagi, to oczywiście jako postaci mitologiczne wywodzą się z mitologii hinduskiej, jednak styl artystyczny frakcji w Heroes VI pełen jest nawiązań do kultury japońskiej (Kenshi, Kensei, Yuki-Onna, Daimio itd.), choć tak jak wspomniałem jest to ledwie jedno oblicze tej frakcji. |
desmond |
Zobaczcie na to: 1 2 Zdjęcia pochodzą stąd. |
Dark Dragon |
A niekompletne miasto, które nie zastępuje żadnego innego oraz jest dostępne za pośrednictwem edytora, możemy pobrać tutaj. Pakiet zawiera 3 jednostki Sanktuarium wraz z ulepszeniami oraz 4 jednostki z Dark Messiaha. Miasto w edytorze znajduje się pod nazwyą "AdvMapTownShared:. MapObjects \ sanctuary_small_town (AdvMapTownShared)". |
Lux |
Wiadomo coś więcej na temat tego moda? Jest on jeszcze doszlifowywany? :) Chciałbym zobaczyć całe Sanktuarium z h6 w h5. :D |
desmond |
Parę dni temu Lord Khorne wypuścił betę Sanktuarium, ale była ona pozbawiona balansu (część jednostek miała stare statystyki z Sylwan) oraz imiona i biografie bohaterów były niezmienione, więc ją trochę pod tym względem poprawiłem. Poniżej kilka screenów: Oraz link do pobrania. Żeby mod działał wymagane jest zainstalowanie patcha 3.1.1 oraz New Creature Framework. |
Matheo |
Podobno jest problem z wyjmowaniem modeli i animacji z H6. Jednak w modzie Sanktuarium do H5 użyto przecież jednostek z HoMM VI i Dark Messiah. Dobrze pamiętam? |
Godzilla B |
Mod Sanktuarium wykorzystuje tylko animacje z Heroes 5, animacja ogona nag to w rzeczywistości animacja ogona żywiołaka ognia. |
Matheo |
A rekiny i te czterorękie coś? To nie są modele z H6? |
Godzilla B |
To jedynie tekstury z Heroes 6, animacja kappy to animacja rogatego demona a Żarłacz to animacja Chłopa. |
Hayven |
Użyto tylko modeli jako geometrii. Te modele zostały pocięte i "przyklejone" do szkieletów z H5, z ich animacjami, również połączono je z modelami z H5 (które to też podoklejano do owych szkieletów). Godzilla dobrze mówi, ten ogon pochodzi od Żywiołaka Ognia, został po prostu doklejony do reszty razem ze swoją animacją (dzięki temu, że pochodzi z H5). To nie tekstury, tylko zaimportowane modele (bo da się importować, ale bez szkieletów i animacji). |
alex2016 |
Myślę, że Ubisoft już nie będzie robić dodatków do Heroes 5, tylko zajmie się się siódemką. Dlatego nie doczekamy dodatków, ale na pewno modów (które już są). |
Kastore |
Cytat: THANK YOU CAPTAIN OBVIOUS!!!
Myślę, że Ubisoft już nie będzie robić dodatków do Heroes 5, tylko zajmie się się siódemką. Dlatego nie doczekamy dodatków, ale na pewno modów (które już są). |
Szaman |
alex2016: Myślę, że Ubisoft już nie będzie robić dodatków do Heroes 5, tylko zajmie się się siódemką. Dlatego nie doczekamy dodatków, ale na pewno modów (które już są). Internety... dają możliwość wypowiedzenia się osobom, które tak naprawdę nie mają nic do powiedzenia. :P Zresztą czepiam się, internety żyją z takich ludzi. |
Godzilla |
18 grudnia 2014 roku wyszła nowa wersja Sankturarium, zamiera między innymi: *Nowe jednostki: Kiriny *Odświeżone modele jednostek *Naprawa błędów *Nowe dźwięki dla jednostek |
Asderuki |
Cytat: 18 grudnia 2014 roku wyszła nowa wersja Sankturarium, zamiera między innymi: *Nowe jednostki: Kiriny *Odświeżone modele jednostek *Naprawa błędów *Nowe dźwięki dla jednostek Ta, pomagałam lekuchno przy tym modzie. Kilka portretów jest mojej roboty. |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Sanktuarium | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel