Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3] Szczęście komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
nortonex |
Jak wiemy w H3 funkcjonują takie dwie fajne opcje jak szczęście i morale. Obydwa teoretycznie mogą być dodatnie, lub ujemne - no właśnie! O ile ujemne morale można uzyskać (nawet w prosty sposób), o tyle chyba ujemne szczęście można określić mianem 'lost feature'. Teoretycznie są modyfikatory szczęścia, ale decydują one, że, albo nic się nie dzieje, albo szczęście działa in plus na nasze jednostki. W pliku heroes3.snd znalazłem jednak dźwięk 'badluck.wav', który wyraźnie sugeruje, że ujemne szczęście (pech? :P) powinien również występować... Może ktoś powiedzieć coś więcej na ten temat? |
vinius |
A efektem pecha nie są przypadkiem minimalne obrażenia zadawane przez jednostkę? Gwarancji nie dam, bo w H3 grałem dość dawno. |
Nerevar |
W HoMM3 o ile wiem, pecha nie uświadczysz. Jedna ze zmian w stosunku do dwójki, gdzie czasami przytrafiał się jednostkom. Jak widać, wypadł jednak dopiero na którymś z późniejszych etapów prac ;) |
Tiger-2 |
Ujemne szczęście można mieć po odwiedeniu fontanny fortuny(efekt losowy) i (gdy mamy niskie) po zaklęciu "pech". |
Acid Dragon |
@nortonex - Wg moich informacji jest po prostu tak, jak to opisałeś. Tak, można uzyskać ujemną wartość szczęścia. Nie, nie będzie to miało żadnego efektu podczas gry. Pozostaje tylko kwestia tego, czy usunięto to z rozmysłem, czy to jakiś nigdy nie naprawiony bug, czy też - jedno i drugie, czyli z rozmysłem nigdy tego nie naprawiono :P. |
Alamar |
Raczej spostrzeżono, że czar Klątwa działa mniej więcej tak samo jak ujemne szczęście i zrezygnowano z tego pomysłu. Nie pamiętam już, czy w HoMM2 ujemne szczęście działało, ale na 105% "Awful Luck" było. Przypomni mi ktoś, czy w HV też było "nieszczęście" czy też skopiowano system bezpośrednio z H3? |
temat: [H3] Szczęście | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel